نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
هدیه یوونتوسی كین به اورتون

هدیه یوونتوسی كین به اورتون

 

9 سال پس از پیوستن به بیانكونری، سرانجام پدیده 19 ساله یوونتوس برای ادامه دروان ورزشی‌اش باشگاه اورتون را برگزید تا با پوشیدن شماره 27 این باشگاه 141 ساله، در مسیری فوتبالی جدیدش قرار بگیرد.

 

مویس كین پس از امضای رسمی قراردادش با اورتون در گفتگو با شبكه تلویزیونی این باشگاه گفت:

 

به پوشیدن لباس اورتون افتخار می‌كنم و تمام تلاشم را برای این تیم انجام خواهم داد. راستش تقریباً مطمئن بودم كه با اورتون قرارداد خواهم بست؛ چراكه اینجا نیز همانند من روی به سوی آینده دارد. از بزرگی باشگاه اورتون آگاهم و تمام تلاشم را خواهم كرد كه برای این تیم مفید باشم و بتوانم به اتفاق این تیم به تحقق آنچه به دنبال آن هستیم كمك كنم. به پیروزی عادت دارم (اشاره به حضور در تیم یووه) و می‌خواهم این نگرش را به اورتون تقدیم كنم. امیدوارم بتوانم در زمین نیز عملكرد خوبی داشته باشم و هواداران را خوشحال كنم.

 

 

مويس كين با مبلغ 27.5 میلیون یورو به همراه پاداش‌ و مزایای 2.5 ميليوني که این رقم را تا 30 میلیون یورو ارتقاء خواهد داد، با قراردادی 5 ساله به جمع آبی‌های بندر لیورپول پيوسته است. دستمزد او در اورتون سالیانه 3 میلیون یورو خواهد بود.

 

اگرچه هیچ بندی در قرارداد كین با اورتون در خصوص بازگشت او به تورین وجود ندارد، اما یوونتوس این فرصت را پیدا می‌کند که در صورت فروش او از سوی اورتون، به عنوان اولویت نخست در ترانسفر به این باشگاه باشد.

 

كین كه در آخرین فصل حضورش در تیم جوانان یوونتوس (در فصل 2015‐2016) 24 گل در 25 بازی به ثمر رساند تا نظر ماسیمیلیانو الگری را برای دعوت از او برای حضور در تیم بزرگسالان را جلب كند. او كه در یكسال گذشته با درخشش در تركیب یووه و آتزوری توانسته خودش را به عنوان یك مهاجم آینده‌دار مطرح كند، فصل پیش 17 بار برای یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 7 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او در كنار گلزنی‌های باشگاهی‌اش، با زدن 2 گل در 3 بازی‌ای كه برای تیم ملی ایتالیا انجام داده باعث جلب‌توجه بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی و اروپایی شده است.

 

گفتنی است مویس کین پس از مارکو ماتراتزی، الساندرو پیستونه و متئو فراری چهارمین بازیکن ایتالیایی در تاریخ باشگاه اورتون خواهد بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: